'1770' - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu '1770' - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

'1770'

Door: L10

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

01 September 2013 | Australië, Jubilee Pocket

In alle vroegte de camping verlaten om te kijken hoe dolfijnen de baai in komen om hun jonge te voeren. Geen dolfijn gezien. Dan maar koffie en ontbijt 06.30 in de morning hier op een parking in 1770. Toch makkelijk house on wheels.
Seventeen seventy is een kleine plaats waar captain Cook aan wal kwam in, hoe verassend, 1770!
Gisteren, na 2 nachtjes in Rainbow Beach, veel gereden. We verkijken ons nog steeds op de afstanden. Vrijdag een dagtocht naar Fraser island gedaan. KEY MOI. Ti's allemaal zand zand en nog eens zand. Je kunt er alleen maar rijden met een 4WD. Op het strand mag je 80 en in het "binnenland" 30 km per uur. Maar pas op want het strand word ook gebruikt als vliegveld. Het eiland is bosrijk en heeft mooie meren en kreekjes ongelooflijk wat er allemaal kan groeien. Eigenlijk is het een groot duin van 70 km lang.
Natuurlijk ook veel wildlife te bewonderen, niet de geijkte kangoeroes maar dingo's! Mooie beestjes maar niet aaibaar!

Ondertussen zijn we alweer on the road again. Ik schrijf de verslagen als het zo uitkomt. Maar kan ze pas online zetten op het moment er wifi is. En dat is tot nu toe niet vaak! We zijn er inmiddels ook achter dat je wifi uitspreekt zoals wij hifi uitspreken (waifai)

• 03 September 2013 - 09:42

Marij:

Ik wordt jaloers van die mooie verhalen en foto's.
    Groeten Marij en john