Atherton Tablelands - Reisverslag uit Cairns, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu Atherton Tablelands - Reisverslag uit Cairns, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

Atherton Tablelands

Door: L10

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

11 September 2013 | Australië, Cairns

G'day guys, and good morning blue blue sky!
Zoals ik al eerder vertelde kunnen we de iPad alleen gebruiken als er wifi is. Dit zou voorlopig wel weer eens de laatste camping kunnen zijn met wifi. Dus nog even n berichtje. Gisteren een mooie tocht gemaakt door het achterland van Cairns. Heuvelachtig, watervallen, een kratermeer en rust. So peacefull.
Het regenwoud is hier heel anders dan bij Brisbane, heel andere planten. Wat bij ons in de kamer staat groeit hier in het wild! En in de moestuinen zie je bananenbomen!

Vandaag gaan we Cairns weer even verlaten om nog iets noordelijker te reizen naar Cape Tribulation en het regenwoud. benieuwd wat we daar tegenkomen.

Ik begrijp dat de herfst z'n intrede heeft gedaan in NL dus wij gaan nog even genieten van de 30 graden hierro!!!

Gr.

PS. Heb geen foto,s van de watervallen, iPad lag in de auto