laatste dagje Australië - Reisverslag uit Cairns, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu laatste dagje Australië - Reisverslag uit Cairns, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

laatste dagje Australië

Door: L10

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

17 September 2013 | Australië, Cairns

Gisteren Christina terug naar stal gebracht. We missen het nu al, het reizen met z'n drieën!!! Maar wat een luxe toen we op onze kamer kwamen van het Coral Tree Inn Hotel; 2 tweepersoons bedden én een stapelbed!!! We zouden een u-turn kunnen maken met Christina in onze hotelkamer haha. En een eigen badkamer weet je dan ook weer te waarderen. Vandaag wat aan het rondslenteren in Cairns. Errug toeristisch hierro. Wat wel leuk is, er is een Lagoon aangelegd kompleet met zandstrand en kleedruimtes en uiteraard BBQs. Dat zie je in meer plaatsen. Voornamelijk omdat je niet overal de zee in kunt vanwege de krokodillen en kwallen. We genieten nog efkes van het zonnetje en het vakantieleven. Woensdag om 12.50 uur (bij jullie 04.50) gaan we naar Honkong (7 uurtjes vliegen). Daar moeten we ons 6 uurtjes vermaken en dan nog 12,5 uur naar Amsterdam.

Hopelijk vonden jullie het leuk om een beetje met ons mee te reizen. Wij vonden het leuk om de reacties te lezen. We zien ons weer in real live!

CHEERS!

• 17 September 2013 - 07:12

Marijke En Bob:

Hallo saampjes,
    Jeetje zit het er al weer op, wij hebben in elk geval genoten van jullie verslagen en foto's.
    Goeie reis terug en tot snel.

Groetjes,Liefs. Xx

• 17 September 2013 - 08:34

Sonja :

Heeey
    We hebben zeker genoten,
    En gekwijlt boven de schitterende foto's!!

• 17 September 2013 - 10:01

Lia :

Jammer dat het weer bijna voorbij is
    Ik vond het erg leuk om jullie te volgen.
    Goede reis terug en welkom thuis, hier in het koude Mill
    groetjes

• 17 September 2013 - 10:09

Hannie:

zo, dat gaat snel, leuk om jullie te volgen.
    door die mooie foto's en verslagen, krijgen wij ook weer
    zin om naar Australie te gaan.
    goede terugreis en welkom thuis in Mill.

• 17 September 2013 - 10:17

Alda:

Wat geweldig om de verslagen van jullie te lezen.
    Geniet nog van het laatste moment.
    Gr. en tot volgende week.

• 17 September 2013 - 17:55

Jules Ella Jord:

hoi L - 10 en WDB.

Hoi hoi

Wat hebben jullie een prachtige reis gehad !! Wij wensen jullie een hele goede reis en tot in Mill. Gr Van Ons .

• 18 September 2013 - 10:27

Nelleke:

Wow, wat een fantistische reis hebben jullie gemaakt. Leuk ook om al die gezellige verslagen te lezen.
    We hebben je hier wel gemist Leontien!
    Nog een hele goeie reis en een veilige thuiskomst.

Tot volgende week.
    Groetjes Nelleke

• 19 September 2013 - 00:48

Henny:

Voor jullie zit het erop wij gaan aan ons reisje beginnen.
    Tot over een twee weken.
    We hebben genoten van de verhalen en foto's