This was Great! Barrier Reef! - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu This was Great! Barrier Reef! - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

This was Great! Barrier Reef!

Door: WdB

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

14 September 2013 | Australië, Port Douglas

Vandaag weer de zee op geweest om deze kant van het Great Barrier Reef te bekijken, het Outer Great Barrier Reef. Het wordt steeds moeilijker om te bepalen hoe onze Aussie top drie eruit ziet! Het was om in de woorden van Phil Collins te spreken "another day in Paradise". Waren de Whitsundays mooi, dit is, zo mogelijk, nog mooier! Meer variatie, helderder, enorm groot, meer aan de oppervlakte (dus je bent er dichterbij) je ziet het koraal al aan de kleurverschillen in het water als je ernaar toe vaart! Heel eenvoudig van de boot afglijden en genieten! Drie verschillende reefs bezocht waarvan het laatste reef, naar onze mening, het allermooiste was. Het leek van bovenaf erg klein maar onder water was het onbeschrijflijk..........

Onderwater met de iPad hebben we niet geprobeerd maar vanaf de boot een paar fotootjes geschoten.

• 14 September 2013 - 13:10

Jan Vugts:

Wel mooi te zien dat jullie nu ook weten waarom wij zo graag duiken ;-)

Geniet nog de laatste dagen

Groetjes,

jan & Anke

• 17 September 2013 - 12:33

Jolanda:

Is t onbeschrijflijk mooi daar onder het wateroppervlakte? Ik zou t ook willen zien. Geniet er lekker van daar, genieten wij hier van de kermis!