SURFERS PARADISE - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu SURFERS PARADISE - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

SURFERS PARADISE

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

28 Augustus 2013 | Australië, Jubilee Pocket

THE SUNSHINE COAST! For shure it is! We lagen gister om 20.00 uur in ons campertje. Het was al ff donker en we hadden onze spaghetti al lang op. Het koelde ook behoorlijk af. De 4 Franse met hun 2 puptentjes liepen al vanaf vijven met lange broek, winterjas en muts op. Dat vonden wij erg overdreven. We dachten nog een paar hoofdstukken te lezen maar de luikjes vielen al vrij snel dicht. Combinatie van de vele indrukken, links rijden en jetlag denk ik. Dan ben je dus wel om 06.00 wakker! Rustig opstaan, koffie, brood en klaar voor de hike van 4,5 uur. Mooi mooi mooi. Het woud met bomen zo groot en omvangrijk, de watervallen, de diverse diersoorten. GEWELDIG. En je bent gewoon alleen. Na een bakkie en een timtam weer richting de kust. Nu zitten we in het zonnetje. Nog ff. Want ook hier word het vroeg donker. En dan gaan we eens kijken wat er waar is van die verhalen dat dit een plek is voor een energieke opwindende vakantie!!
Till next time. X