Bush Camping - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu Bush Camping - Reisverslag uit Jubilee Pocket, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

Bush Camping

Door: L10

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

28 Augustus 2013 | Australië, Jubilee Pocket

Gister campertje leren kennen. Luifel uit, tafel en stoeltjes, koelkast en koken. Maar meteen voor 2 dagen spaghetti gemaakt op het 1 pits gaspitje. Das vandaag dan weer handig. We zitten nu in Lamington National Park. Is opgenomen op de werelderfgoedlijst van Unesco. Echt bush bush. Laat in de middag een wandelingetje gemaakt van 1,5 uur. Meer zat er niet in. Tis nu 18.15 uur en pikke donker! Ik kan dit verslag niet meteen plaatsen want er is geen wifi. Morgen in alle vroegte nog een flinke hike en dan weer richting de kust.
Cu

• 03 September 2013 - 08:47

Sonja:

Hoihoi.......
    Wat gaaf die foto van die koala....
    Alleen is dat verslag en de foto's niet meer zichtbaar!
    Leuk om jullie zo te volgen!
    D'r was een paar dagen geen wifi ?!
    Ver van de bewoonde wereld geweest.....
    Benieuwd naar het nieuwe verslag!!!
    Groetjes DIKKE KUS SonJac xx

• 03 September 2013 - 09:26

Leontien En William :

Ja Sonja onze iPad gaat allen via wifi en dat is er op geen een camping. Maar nu wel. Dus even tijd gestopt in het bijwerken van alles. Als het goed is kun je nu juiste verslagen met de juiste foto's erbij zien. Gr. Van je broer en schone zus!