de start is gemaakt - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu de start is gemaakt - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

de start is gemaakt

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

26 Augustus 2013 | Australië, Brisbane

Tijdens het wachten hier op onze hippie camper tijd om het eerste verslag te typen. Een hele goede vlucht gehad met cathay pacific. Vanaf Hongkong hadden we de middelste 4 stoelen voor onszelf. HEERLIJK. Ook best wat kunnen slapen. Gisteren wine-and-dine met René van Houtum. Zeer gezellig gebuurt en nog helemaal nix van Brisbane gezien. Maar dat komt nog wel!
So far so good

Cheers

• 26 Augustus 2013 - 10:43

Toon:

Fijn om te horen dat alles goed verlopen is, nu het rijden in een busje nog. ik neem aan dat L10 deze bestuurd?

fijne vakantie,

Toon

• 26 Augustus 2013 - 14:31

Henny:

Hallo vakantiegangers,
    Goed te horen, de reis kan beginnen.
    Camper komt zo!!!!
    Geniet er lekker van en we blijven op de hoogte van jullie belevenissen.
    Groet Henny en Jos

• 27 Augustus 2013 - 20:43

JANNEKE,HENNY EN ANNE:

Hoi
    Een goed begin is het halve werk! Hoop dat de vakantie ook zo voorspoedig verloopt. Zetten jullie hier ook nog foto`s op??. Tot op de van Gemert-dag. doeiiii

• 31 Augustus 2013 - 11:58

José Reutelingsperger:

Hoe bevalt het reizen in en met een camper? Heel veel vrijheid is mijn ervaring. Een camper met muzieknoten is natuurlijk nog mooier dan een met bloemetjes. Ik wens jullie in alle opzichten een mooi vakantie met prachtige ervaringen!

Hartelijke groet,
    José