Thuis - Reisverslag uit Mill, Nederland van Leontien en William - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Mill, Nederland van Leontien en William - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

08 Januari 2010 | Nederland, Mill

om het compleet te maken; we zijn er weer.
Jetleg, ik kon niet slapen dus dan kruip je maar achter de computer.
We hebben een geweldige reis gehad. Australie is een fantastisch land en zeer makkelijk te "bereizen" , zeker ook voor alle budgetten. Toen we gisteren in London aankwamen waren alle vluchten gecanceld vanwege het weer. De dag ervoor waren 4000 mensen gestrand in London! (en voor de insideres: IK WEET HOE DAT GAAT!!!) Maar gelukkig een paar uurtjes later heeft de KLM ons in Adam gedropt. Onze bagage was minder snel, maar die vuile korte broek, Tshirt, slippers, petje en zonnebrand hebben we hier nu niet nodig. Gelukkig hebben we de (600) foto's nog haha. Het heeft ook z'n nadelen, een digitale camera.
Nou, de koffie is klaar voor wie zin heeft, dan kunnen we de rest vertellen.
Bedankt voor alle reacties, blijft leuk, of je nou lang weg bent of "maar" 4 weekjes.
Tot de volgende reis.

gr.
William en Leontien

• 08 Januari 2010 - 17:27

Lia:

Ik kom binnenkort een keertje op de koffie, ben benieuwd naar ál díe foto's