We moeten blijven!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu We moeten blijven!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

We moeten blijven!!

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

30 December 2009 | Australië, Sydney

Als je dit tegenkomt kun je echt niet meer weg hier!

• 30 December 2009 - 05:39

Jan & Anke:

Wel eindelijk dan z'n eigen toko.

Wel ik kan zeggen dat bevalt wel! (wel flink werken overigens)

Ik zie wel op de foto's dat jullie daar inmiddels een beetje uitgekeken zijn op alles en ook vervelend weer hebben. Nou maak je borst maar nat want Nederland is weer in rep en roer want volgens alle kranten roepen we binnenkort weer "T GEAT OAN"

Groetjes,

Jan & Anke

• 30 December 2009 - 18:35

Bob En Marijke:

het is en het blijft ook een pyromaantje hé.

• 31 December 2009 - 06:12

Diana:

Hey warme vakantiegangers,
    Raar, jullie daar in een warm land en hier is het nat (weer) en koud!!
    En dan zie je ook nog eens dat William daar toch met zijn eigen zaakjes bezig is. Wat is het volgende? Leontien jou eigen zaak? Zo ja, wat dan???
    Wij wensen jullie een hele fijne jaarwisseling ook al zijn jullie ons voor en tot volgend jaar.

Groetjes vanuit het koude, vochtige Mill.
    Laurens en Diana

• 31 December 2009 - 10:44

Ton En Hetty:

De beste wensen voor 2010 en krijg je je afscheidsreceptie nu ook daar, in jouw kazerne. Lijkt me wel leuk om daar op de receptie te komen.

Volgende week temperaturen van - 15 graden s-nachts en overdag -6 graden dus doe de gebreide onderbroek maar vast aan in het vliegtuig

• 31 December 2009 - 12:29

Brian En Liesbeth:

Als ons Wimke mar nie jaloers wordt op jou William , dadelijk krijgt de Millse kazerne ook nog een naam (WIMPIE of zoiets , hihi )Nog +/-30 min. te gaan voor jullie nu en dan is het voor jullie al 2010 . Heel veel plezier dadelijk met het vuurwerk , heb zojuist de voorbereidingen op het journaal gezien , moet iets heel speciaals worden .
    Groetjes Liesbeth en Brian

• 01 Januari 2010 - 18:25

SonJac:

YES YES YES kunnen we eindelijk eens verder op familiebezoek dan Haps of Tilburg ofzo.HAHA
    Op de foto`s ziet het er allemaal geweldig uit!!
    En waar ter wereld dan ook,het brandweer gevoel kriebelt overal.
    Geniet er maar van,de laatste paar dagen,en vooral van het weer,want ik hoef nier meer te vertellen wat de temperatuur volgende week word,toch?
    Groetjes SonJac xXx

PS Nog de aller aller beste wensen voor het nieuwe jaar met veel geluk en gezondheid maar met vooral veel plezier!!!!!

PPS Ons mam moest iets aan mij doorgeven maar wist niet meer wat?????

• 04 Januari 2010 - 15:23

Marij:

Je weet ze altijd weer te vinden. Nu eentje speciaal naar jou vernoemd. Kom toch maar terug naar Mill want ieder week daar op de koffie gaat niet lukken. Geniet van deze laatste dagen en tot snel. groetjes John Marij en de kids.

• 30 Januari 2010 - 17:07

Dick :