laatste dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

06 Januari 2010 | Australië, Sydney

Hey allemaal,

We hebben begrepen dat het in Holland erg koud is dus hebben we onze spijkerbroeken maar alweer aangedaan (die wat strakker zijn gaan zitten). En jawel hoor: Ut geat on!! Wij komme terug!

We zijn dus aan onze laatste dag in Sydney bezig, de backpacs zijn gepakt en we slenteren nog wat door de stad wachtend op het eerste deel van onze terugreis. Vanmiddag om 17.40 vertrekken we weer richting Nederland, tis hier nu 11.30, jullie slapen al (nog)!

Tot morgen.....................

• 06 Januari 2010 - 04:50

Jan Peters:

Welkom thuis, en inder-daad het is hier erg koud, maar ook weer eens een ouwerwetse winter dat heeft ook wel weer zijn charme.

groeten en tot ziens Jan

• 06 Januari 2010 - 12:24

René & Marleen:

Hey Mates!

Jemig, zit dat er nu alweer op. Wat gaat de tijd toch snel. Er staan al wat mooie foto'tjes op deze site. Is het nog gelukt om 'dezelfde' foto te maken bij Kings Canyon?? We zien 'm dan wel op de hyves..hi..hi.. Nou welkom thuis in ons koude, mooi wit kikkerlandje!

Groetjes René en Marleen

• 06 Januari 2010 - 13:38

Lia:

Welkom terug en een geweldig 2010 gewenst, volgens mij hebben jullie een geweldige reis gehad!!!!
    groetjes Lia

• 07 Januari 2010 - 16:57

Henny & Jos:

Hallo vakantiegangers,

Welkom thuis in dit mooie
    witte en o zo'n koud kikkerlandje.

Een paar dagen tijd om te wennen en maandag er weer tegenaan.
    Groet Henny