Merry Christmas everybody - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu Merry Christmas everybody - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

Merry Christmas everybody

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

25 December 2009 | Australië, Alice Springs

We wensen jullie allemaal fijne kerstdagen en alvast een knallende jaarwisseling

• 25 December 2009 - 09:49

Paul & Ellen:

Wij wensen jullie ook hele fijne kerstdagen en een knallend nieuwjaar toe. Veel plezier in jullie verdere reis.
    Groetjes Paul & Ellen

• 25 December 2009 - 10:38

Corné Kremers:

Jullie ook fijne dagen daar! Wij doen het hier wel met de kachel aan en druilerig winterse weer buiten. Je kunt overigens volgen hoe het in Mill gaat zonder jullie via www.inmill.nl. Tot later en geniet van jullie vakantie!

• 25 December 2009 - 10:41

Bob En Marijke:

Voor jullie ook fijne kerstdagen en alvast een knallend 2010.
    Groetjes Liefs.

• 25 December 2009 - 11:22

Wim, Conny En Boys:

Fijne kerstdagen daar in Australië en wij doen ons hier wel tegoed aan kerstbonbons, chocola en slagroom en kalkoen enz enz,erg hé.
    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar !!

Groeten van ons en een lebber van onze Max !!

• 25 December 2009 - 12:47

Jan Peters:

Ook voor jullie fijne kerstdagen en een fantastisch 2010.

• 25 December 2009 - 13:10

Lia:

Hé wat lekker, een warme kerst dat is hier wel anders.
    Fijne kerst en een knallend 2010!!!!
    Groetjes lia

• 25 December 2009 - 14:00

Ons Mam:

William en Leontien, ik wens jullie ook een fijne kerst, jullie zitten er warmpjes bij wij doen het wel met de sneeuw.
    Ik heb je vanmorgen 4 keer gehoord via de telefoon, ik hoorde dat je zei ik snap er niks van.
    Nou vraag ik me wel af wanneer je het wel eens een keer snapt! (grapje)
    Ik zit lekker gezellig bij Bob en Marijke en Suzanne.
    Groetjes Ons Mam en misschien ooit Schoon-Moeder X

• 25 December 2009 - 14:06

Suzanne:

Nou, dat ziet er gaaf uit allemaal!! Geniet er nog even lekker van en tot snel! En natuurlijk ook daar Down Under ook super fijne kerstdagen en alvast een spetterend 2010!

X Suzanne

• 25 December 2009 - 18:43

Riek En Gerrit:

Prettige kerstdagen en een goed uiteinden en een goed begin van 2010!

Nog een fijne vakantie en een veilige terug reis.

Kerstdiner is net op en smaakte goed. Het is hier wel erg koud hoor!

Groetjes
    Gerrit en Riek en de kids en mini-kids

• 27 December 2009 - 14:17

Henny & Jos:

Hoi vakantigangers,
    Dat is even wat anders dan een witte kerst (laatste 1981)maar zo te zien en te lezen genieten jullie volop.
    Alvast een super gezellige jaarwisseling en geniet er nog van.
    Groetjes

• 28 December 2009 - 09:51

Cor / Annie , Stijn:

Jullie een heel goed en gezond 2010 gewenst vanuit Sint Anthonis.
    Geniet met volle teugen hier is het weer kwakkelig. groetjes van ons

• 28 December 2009 - 15:10

Marij:

Kerst op deze manier lijkt me ook wel wat. Onzw witte kerst viel toch tegen met regen en modder en nog maar een klein beetje sneeuw. Maak er een geweldige jaarwisseling van daar op het strand. Veel plezier en goede reis verder groetjes Marij John en de kids

• 29 December 2009 - 11:05

Brandweer LUV:

Hallo Leontien en William,

Ook hier is inmiddels de sneeuw verdwenen maar de situatie hier staat niet in verhouding met jullie lekkere weer daar down under.

Geniet ervan! Fijne jaarwisseling daar; jullie kunnen er tenslotte bijna als eerste van gaan genieten...

William we missen je.

Groeten Mimi, Ton, Toon en Kenny

• 29 December 2009 - 16:25

Jo En Rietje:

Als jullie bikkels zijn ga je zo met de kerstdagen in de kuilen liggen. wij wensen jullie nog een fijne vakantie toe en een hele fijne jaarwisseling, tussen () ik mis jou ook hoor.

• 30 December 2009 - 20:12

Yvon (van Cursus):

Hoi Leontien en William,

Geniet van de jaarwisseling en toost op een mooie nieuwjaar en breng wat hitte mee van daar zodat het hier iets warmer wordt!!!