laatste dagen Perh - Reisverslag uit Perth, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu laatste dagen Perh - Reisverslag uit Perth, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

laatste dagen Perh

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

15 December 2009 | Australië, Perth

hey,

klein reisverslag;
gisteren naar Rotnesst Island geweest. Dat is net een paradijsje op aarde met witte stranden en blauwe zee. We hebben het eiland verkend met de fiets en ook nog gesnorkeld. Vandaag dagje rust want morgen vertrekken we om 06.45 uur voor onze 7daagse trip naar Exmouth. Het zit er dik in dat het onderweg niet meer lukt om te internetten. Dus tot over een dag of 8 dan maar. Met de foto's lukt het nog niet zo.
wel, wij gaan weer de zon in.
Take care.

• 16 December 2009 - 15:28

Jules Ella Jord:

Hey Leontien en William.
    Door alle drukte [kerstmarkten] ed helemaal vergeten dat er ook nog een computer is om even te kijken en te reageren op jullie reis. Nu lees ik net dat jullie nu vertrokken zijn voor een 7 daagse trip. Zoals we al dachten en lezen gaat het goed met jullie. We blijven vanaf nu jullie volgen en zijn erg benieuwd wat jullie allemaal meemaken en beleven. Groetjes van ons.

• 18 December 2009 - 10:52

Cor / Annie , Stijn:

Hoi Leontien en William,
    Jullie in de zon hier is het wit.
    Ook wij kunnen even niet reageren want we zijn zelf naar Oostenrijk.

Fijne Kerstdagen gewenst.

Groet Cor / Annie en Stijn

• 19 December 2009 - 18:45

Bob En Marijke:

Hallo daar,
    Geniet maar lekker van de zon, het vriest hier nu 19.00 uur 9 graden, dus echt wel koud. Er ligt ook nog een pak sneeuw das natuurlijk wel erg mooi.

Groetjes uit het koude Vianen.

• 21 December 2009 - 09:23

Kenny,Toon,Ton, Mimi:

Hallo William en Leontien,

Zijn jullie al gearriveerd in Exmouth?
    Het is hier een winters tafereeltje echt winter dus (21-12).
    Wij wensen jullie een prettige Kerst in de zon (raar hè?) en zeker een gezond en veilige thuis-
    komst en alle geluk
    voor 2010.

Hartelijke groeten
    Kenny, Ton, Toon en Mimi.

• 22 December 2009 - 21:39

Jan Peters:

prettige kerstdagen en een voorspoedig 2010.

janenleida

• 22 December 2009 - 21:39

Jan Peters:

prettige kerstdagen en een voorspoedig 2010.

janenleida