4 weken down under - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leontien en William - WaarBenJij.nu 4 weken down under - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Leontien en William - WaarBenJij.nu

4 weken down under

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

21 September 2009 | Nederland, Amsterdam

We vertrekken op 11 december vanaf Schiphol. We vliegen via via naar Perth en zullen een paar dagen in een hotel zitten om even bij te komen van de reis. Daarna gaan we rond trekken met adventure tours, we gaan naar het noorden, tot Exmouth. We hopen in die dagen dolfijnen te zien.
Dan vliegen we naar Alice Springs om daar een tour te maken naar Uluru (Ayers Rock) de heilige berg van de Aboriginals. Dit zal rond de kerst zijn. Dan vliegen we naar Sydney, we gaan daar het nieuwe jaar 2010 inluiden!! Een paar uur eerder dan jullie hier in Nederland en waarschijnlijk ook met een wat aangenamere temperatuur.
Op 7 januari vliegen we weer naar Amsterdam. We hebben er zin in!

• 21 September 2009 - 16:48

Jan & Anke:

Zo Zo,

Net terug van Mallorca en de volgende plannen alweer klaar. jullie hebben groot gelijk en wij gaan het zeker volgen.

Groetjes,

Jan & Anke

• 05 Oktober 2009 - 07:27

Cor En Annie:

We wensen jullie nu alvast een hele fijne vacantie.

• 26 November 2009 - 19:06

Lia:

Ik wens jullie bij deze een hele fijne vakantie, geniet ervan!!!!

• 10 December 2009 - 10:34

William En Loes:

Wij wensen jullie een fijne vakantie en een spetterende jaarwisseling toe.
    Enjoy!

• 10 December 2009 - 18:41

Hannie En Paul:

Eindelijk is het zover, wij wensen jullie een super fijne reis. Het zou leuk zijn als wij op jullie site plekken zien waar wij ook zijn geweest, dus "we are watching you". Geniet ervan en wij horen het wel!!!!