exploring Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu exploring Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

exploring Sydney

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

27 September 2006 | Australië, Sydney

Ey you,

Maandag en dinsdag door Sydney geslenterd.
Als je dan the Opera House echt ziet, dan doet je dat wel wat hoor. En op zo'n moment mis ik iemand om dat gevoel mee te delen.
Verder gaat het prima alleen. Je hoeft niks te overleggen en geen concessies te doen.
Dinsdag heb ik de Harbour bridge beklommen. Een GEWELDIGE ERVARING. dank je Bart voor de tip. Het klimmen op zich is geen klimmen, maar soort van traplopen. Appeltje, eitje!
m'n fotocamera ligt "thuis" , dus kan nu geen foto's plaatsen. Komt volgende keer wel weer. Logeer nu bij Josan, tot ik naar Melbourne ga. Heb nog niets geboekt. Omdat haar laptop gestolen is moet ik steeds naar een internetcafe om te berichten.
Nou, verder geen nieuws.
houdoe..............
Leontien

  • 27 September 2006 - 09:12

    Jolanda:

    Ha die Lonnie,

    Petroeska die had het ook over de Great Barrier Reef, ongelogelijk fantastisch was het daar! Misschien een tip?
    't nu woensdagmorgen en denk veel aan jou.
    Miss you.

    Groeten Jolanda

  • 27 September 2006 - 09:14

    Jolanda:

    Ha die Lonnie,

    Petroeska die had het ook over de Great Barrier Reef, ongelogelijk fantastisch was het daar! Misschien een tip?
    't nu woensdagmorgen en denk veel aan jou.
    Miss you.

    Groeten Jolanda

  • 27 September 2006 - 13:51

    Wendy:

    Het is daar fantastisch, je moet zeker naar alice springs gaan!, je kunt deze trip vanaf adelaide boeken en gaat dan vanuit adelaide in een dag of 6 naar Alice inclusief Cooper pady (mijnstadje waarin allemaal ondergrondse huizen zijn)je gaat dan ook naar ayers rock en naar the Olgas(echt super, slapen in swags (slaapzakken) onder de sterrenhemel)en naar Kings canyon. The great ocean road is ook de moeite maar dit doe je in een dag of 3 van Melbourne naar Adelaide. Ik zal even nakijken met welke organistaie we dit gedaan hebben. Als je nog tijd over hebt, ga dan naar the great barrier reef! Veel plezier nog in Sydney!!!!

  • 27 September 2006 - 15:56

    Joris:

    Heej Leontien,
    Heel erg bedankt voor je kaart, ik vond hem mooi en leuk dat je aan mij dacht.
    De groetjes van ons allemaal en nog heel veel plezier

    groetjes Joris Schraven

  • 27 September 2006 - 18:10

    José L:

    Ik ken dat gevoel,geen rekening te hoeven houden met,maar tegelijk het gemis om iets met iemand te delen. Daarom ben ik gaan schrijven. Wie weet, misschien een uitgebreid dagboek? Succes.

  • 28 September 2006 - 11:42

    Conny:

    Alsnog bedankt voor je kaart en telefoontje gisteren, we hadden een leuke dag. Hebben je wel
    gemist!Maar we blijven zo
    wel op de hoogte ,

    groetjes Conny.

  • 28 September 2006 - 19:46

    Peter:

    Hoi Leontien,
    Ik zag dat je je afvroeg wie die Peter was. Nou dat was ik Peter van Lanen. Hoorde via via van je site en was erg nieuwgierig. Ziet er goed uit daar. Wens je heel veel plezier en inspiratie daar aan de andere kant van de aardkloot. Blijf je wel volgen. Groetjes,
    Peter

  • 28 September 2006 - 19:50

    Mayke:

    Ik vind het leuk te lezen dat je je vermaakt. Alleen zijn kan zeker zijn voordelen hebben, kun je eens een keer uit praten. Minder is inderdaad dat er dan niemand luisterd,..... (maar of dat anders is..??)Hier gaat alles zijn gangetje, wij werken wel door hoor. Met Edje gaat ook alles goed, ik zal hem je reisverslag toefluisteren. Van de week was ik aan het werken op Compostella vroeg iemand ofdat ik je kende omdat ik op de foto stond op jou site... Ik heb gezegd dat ik nog nooit van je gehoord heb... nog even en wij worden allemaal beroemd. Heb nu al pennen op zak voor het geval dat.
    Ga weer wat doen, hou je en doe rustig aan.
    Big knuffel

  • 28 September 2006 - 20:23

    Jules En Ella:

    Hallo Loentien. Eindelijk ...wij hebben een nieuwe computer. Ik ben er nog kei onhandig mee maar ja dat komt wel.Het is heel leuk om jou side te lezen. Zo te zien heb je het goed naar je zin. Gelukkig!!! Ik blijf je volgen. Leontien geniet er van en het ga je GOED. Groetjes van ons 3tjes

  • 28 September 2006 - 20:27

    JUles En Ella:

    Sorry site met een t inplaats van een d
    Typen is ook een kunst!!!! doei

  • 28 September 2006 - 22:20

    Katja:

    vergeet je Kings Cross niet dat moet je gezien hebben! savonds dan wel hè. oja en even wachten nog met de great ocean road is nog wat te vroeg maar wel via de snowy mountains naar Melbourne, want dan zie je waarschijnlijk ook nog sneeuw! Zo'n tourtje van een paar dagen is wel lachen! groetjes katja

  • 02 Oktober 2006 - 18:37

    Marlin:

    eej tantetje!:P
    hoesie? so te hore wel goed he!!:):) aan die andere kant of the wurld!! lijkt me echt super cool om boven op zoon bergje te staan:) of op zoon brug! gelukkig maar da je geen hoogtevrees hep!! nou nog heel veel plezier he, en keij mooie fotos trouwens!!!:) nou luve jou very much!! en geniet er van!!!!!!!!!!!

    grtjs marlin:)

  • 02 Oktober 2006 - 18:38

    Johan:

    ;p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Leontien en William

Sit back and relax!!!

Actief sinds 10 Aug. 2006
Verslag gelezen: 43
Totaal aantal bezoekers 39865

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 11 Januari 2017

Kia Ora

23 Augustus 2013 - 19 September 2013

L10@WdB Down Under again

11 December 2009 - 07 Januari 2010

L10 & WdB Down Under

19 September 2006 - 18 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: