jetlag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu jetlag - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

jetlag

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

24 September 2006 | Australië, Sydney

Hoi, hoi,
zondagmiddag en key druk aan het strand van bondi. Ik ben nog steeds aan het bijkomen.
Kan 's avonds moeilijk in slaap komen en 's morgens moeilijk wakker worden. Maar ik neem de tijd. 'k heb tenslotte 4 maanden de tijd. Volgende week wil ik de stad in gaan naar harbour bay en een dagtrip boeken naar de blue mountains.
Welke Peter heeft gereageerd?
Als iemand inderdaad tips heeft, die zijn welkom..... Katja of Wendy.
Je kunt hier met zeer veel organisaties een trip boeken.....nog adviezen?????
Ik wil nog naar Melbourne, the great ocean road en mischien nog wel naar the red centre. Maar dat zit nog.
Ik lees het wel.
De groetjes.

  • 24 September 2006 - 08:05

    Nadia:

    jammer dat je niet goed kan slapen maar hopelijk slaap je snel beter groetjes nadia p:p:p:

  • 24 September 2006 - 09:53

    Marlin:

    eej tantetje! zo te horen ben je veilig aangekomen, en gaat alles goed! :):) Ik heb niet echt tips, maar misschien kun je gaan duiken in the great barrier reef?! En goed idee trouwens om naar the blue mountains te gaan!! En als je naar the red centre gaat kun je overnachten in een resort in het resorvaat zelf die door de oorspronkelijke bevolking (de anagu) wordt onderhouden en
    bestuurt. Ik dacht misschien vond je het een leuk idee, of wist je dat al lang??? Nou veel plezier nog en heel veel grtjs van Marlin!!!!!

    P.S. mijn email adres is marlin_puma@hotmail.com




  • 24 September 2006 - 15:05

    Julian:

    Duurde even voor ik zag hoe je site werkte. Zag vandaag pas dat je al twee berichten had geplaatst. Dacht dat er nog steeds niets stond.

    Lekker relaxen daar aan bondi-beach!

    Kus Julian

  • 24 September 2006 - 22:32

    Renate:

    Hé Leon10!
    Goed te horen dat je veilig aan bent gekomen. Nu op naar het avontuur, te beginnen op Bondibeach. Niet verkeerd!
    Veel succes met alles, ik ben erg benieuwd naar wat je allemaal mee gaat maken.

    RELAX & ENJOY!!!

    groetjes vanuit Utrecht. X

  • 25 September 2006 - 07:05

    Jan & Anke:

    Hey L10,

    Goed te horen dat alles goed gaat daar (behalve dan de reis) wij zelf zijn net terug van een heerlijk weekje Spanje (dat is nog eens wat anders dan 4 maanden Australië) maar ook wij hebben een heerlijk weekje gehad.
    In Melbourne heb ik nog een tante wonen doe haar maar even de groeten (grapje!)
    Ik weet niet of je er wat aan hebt maar op www.australie.nl kun je ook nog veel Australië info vinden.

    Groetjes,

    Jan & Anke
    P.S. van 23 tot 28 oktober zijn “onze” Willem en Maxima ook in Australië ik geloof dat ze jou op komen zoeken.

  • 25 September 2006 - 14:03

    Vicky En Nadia:

    hay leon10 hoesie met ons goed nou we moeten weer eens gaan bay
    groeten nadia en vicky:p:p:p

  • 25 September 2006 - 18:06

    Sjors:

    ik heb ales gelezen mooi stukje en mooie fotos groetjes sjors

  • 25 September 2006 - 18:10

    Marietje:

    ik kijk mee met sjors en vind het heel intersant
    leuke fotos ik blijf zo op de hoogten
    groetjes marietje

  • 25 September 2006 - 19:31

    Lia:

    Leuk om je zo te kunnen volgen.
    Onze prins en zijn maxima (is wéér zwanger) komen gaan ook naar Australie en Nieuw Zeeland, in oktober, doe ze de groeten van mij!!!!!
    Veel plezier en tot schrijfs.
    XXXXX LIA

  • 25 September 2006 - 20:12

    Jeanne:

    Hoi l10,
    Fijn dat je eindelijk op je plekje bent. Ik had wat problemen met je website en kon mijn buv dus niet op de hoogte brengen van je nieuwtjes. Vandaag kwam ze nog even horen. Moest haar weer teleurstellen. Morgen krijg je een telefoontje van haar. En dan zullen we eens samen achter het scherm gaan zitten. Heel veel plezier en geniet er van. Groetjes, Geert en Jeanne.

  • 26 September 2006 - 08:54

    Marij:

    Ha die L10
    Tja naar de andere kant van de wereld zonder enkel probleem. Dat kan natuurlijk niet, Je moet straks toch ook uit ervaring kunnen vertellen wat een jetlag inhoud. Ik zie dat je alweer bezig bent met plannen van de trips en uitstapjes. Zorg dat je zoveel mogelijk gaat zien. En eh geniet ervan.

    groetjes

  • 26 September 2006 - 12:32

    Jan Enwilma:

    hallo hallo fijn dat hetgoed metje gaat.leuk om alles te lezen. na een paar plakkerige zweterige dagen regenthet hier.hopelijk zit jij heerlijk te genieten van de zon en van alles.
    heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier.

  • 11 Oktober 2006 - 15:17

    Leny Van Ons Miet:

    goh wat een erv. moet dat zijn voor jouw ik hoop er ook nog ooit aan toe te komen wat is er tegenwoordig veel mogelijk he onvoorstelbaar . doei de h gr leny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Leontien en William

Sit back and relax!!!

Actief sinds 10 Aug. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 39893

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 11 Januari 2017

Kia Ora

23 Augustus 2013 - 19 September 2013

L10@WdB Down Under again

11 December 2009 - 07 Januari 2010

L10 & WdB Down Under

19 September 2006 - 18 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: