Last but not least - Reisverslag uit Upper Hutt, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu Last but not least - Reisverslag uit Upper Hutt, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu

Last but not least

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

13 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Upper Hutt

Ja, ja, time flighs when u have fun.
Niet te geloven dat het alweer 4 maanden geleden is dat ik m'n reis begon. Maar geen spijt. Het was een prachtige belevenis.
Ik ben er dan ook helemaal klaar voor om weer in het kikkerlandje te arriveren.
blijft toch altijd home sweet home!
zoals ik jullie in m'n nieuwjaarsberichtje heb laten zien heb ik parashute gesprongen in Taupo. Hier is ook een dvd van, maar het lukte me niet om die om deze site te plaatsen, dus hierbij de uitnodiging voor iedereen om die in de Domeinenstraat te komen kijken! Hierbij nog enkele foto's van gisborne, waar ik nieuwjaar heb gevierd. Gisborne ligt aan de oostkust en is de eerste plaats in NZ die de zon ziet. Het was inderdaad een paar dagen zonnig, maar we zijn van oud op nieuw ingeregend.

Vanuit Gisborne dus naar Taupo gereist om in de herhaling de skydive te doen. en gelukt. zo trof ik in Taupo, heel toevallig, Maarten Witkamp. (een Fitland medewerker) De wereld is klein!

Een paar dagen later (ook in de herhaling) de Tongariro crossing. Een tocht van ongeveer 18km. Bergie op en af. Wel een flinke klim, maar de moeite waard. Ik heb er 7,5 uur over gedaan met de nodige foto-,lunch-, drinks- en snackstops. mountain Tongariro is een vulkaan. Als je eenmaal boven bent is het prachtig. Maar ook de afdaling is pittig met vele trappen en stijl naar beneden. Je voelt je knieen behoorlijk. Een prachtige manier om m'n reizen door NZ mee te beindigen.

Nu nog een paar dagen rust en dan ben ik de 18e weer thuis, na een vlucht van 27 uur.
Hopelijk heb ik niet zoveel vertraging als de heenreis.
Bij deze bedankt voor alle reacties. Dat is ontzettend leuk om terug te lezen. Ik zie jullie graag een keer live in de Domeinenstraat.
take care.

  • 13 Januari 2007 - 08:38

    Jan Van Hent En Miet:

    Welkom Thuis

  • 13 Januari 2007 - 09:30

    Toos En Albert:

    Goede reis terug en tot kijk

  • 13 Januari 2007 - 14:54

    Jules En Ella:

    Hallo Leontien. Geweldig dat je van je reis hebt genoten. Het was altijd leuk om je site te bekijken, dat gaan we nu wel missen. Maar WELKOM THUIS. Hopelijk gaat je reis voorspoedig tot in MILL city... Groetjes

  • 14 Januari 2007 - 10:47

    Tonny En Hetty:

    Wij wensen jou een goede reis terug.Een welkom thuis in Mill.
    Tot weerziens.

  • 15 Januari 2007 - 10:04

    Maarten Witkamp:

    L10,
    Het was eeen fijne verrassing je in NZ te ontmoeten en ik ben blij voor je dat je de skydive en de crossing (alsnog) hebt kunnen doen. Geniet nog even deze laatste paar dagen en een goede terugvlucht gewenst.
    Sweet as!

  • 16 Januari 2007 - 15:00

    Katja:

    Helemaal top Leontien! Niks meer aan toe te voegen ik spreek je binnenkort. Je zult eerst maar weer eens moeten wennen aan de bekrompenheid van the Dutchies

  • 17 Januari 2007 - 10:48

    Antonet:

    Bijna Welkom thuis !!!!!!!
    super dat je het zo leuk
    hebt gehad zo te zien.
    tot ziens in mill blanda.

  • 19 Januari 2007 - 19:24

    José L.:

    Fijn je weer uitgewaaid hier te zien. tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Upper Hutt

Leontien en William

Sit back and relax!!!

Actief sinds 10 Aug. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 39895

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 11 Januari 2017

Kia Ora

23 Augustus 2013 - 19 September 2013

L10@WdB Down Under again

11 December 2009 - 07 Januari 2010

L10 & WdB Down Under

19 September 2006 - 18 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: