blue mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu blue mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

blue mountains

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

30 September 2006 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,
daar ben ik alweer. hierbij dan ook wat foto's. Van de bridgeclimb kan heb ik geen foto's want je mocht niets meenemen. zelfs je horloge moest af en je moest door een metal detector. curt, de begeleider heeft wel foto's gemaakt, die je natuurlijk kon kopen. Gisteren naar de blue mountains geweest. Mooi man. In de mountains ook m'n eerste Kangaroo gespot met een jong. In het wild uiteraard want zoals jullie weten, Leontien gaat NIET naar een dierentuin.Het was wel een lange dag. ben ik niet meer gewent! 07.15 vertrek vanaf een verzamelpunt in de stad. Dus de trein van 06.30. Dus 06.00 OPSTAAN! En om 20.00 uur was ik weer thuis.
Ik heb geslapen als een roos.
Vandaag een rustdag en tijd om jullie op de hoogte te stellen en te "vervelen" met m'n foto's. Morgen ga ik naar Melbourne. een georganiseerde trip van 4 dagen via Canberra (de hoofdstad), de snowy mountains en Wilsons Promontory NP (National Park).
Dan zal ik wel even geen tijd hebben om te berichten. Wel, de groeten met handen en voeten.
Luv
Leontien

  • 30 September 2006 - 05:26

    Jan Peters:

    Heel fijn dat je met ons de schoonheid {middels de foto's en verslagjes)wilt delen, groetjes.

  • 30 September 2006 - 06:21

    Jan & Anke:

    L10,

    Fantastische foto’s volgens mij heb je nu al een lading aan ervaringen en indrukken en dit is volgens mij pas het begin. Ik zocht nog een leuk ontwerp voor onze nieuwe tuin maar als ik de foto’s van the Blue Mountains zie geloof ik dat ik eruit ben, zoiets moet het worden! Blijf genieten met volle teugen en blijf ons maar voorspiegelen.

    Groet,

    Jan & Anke
    p.s. hoe moet dat nu vanavond met ons geplande etentje?

  • 30 September 2006 - 09:47

    Tonnie En Ine:

    He hallo Leontien

    wat gaaf dat wij jou kunnen volgen op je vakantie.
    geniet er onwijs veel van
    en ik moet zeggen dat het er allemaal mooi uit ziet in dat verre vreemde land.
    we volgen je op de voet
    liefs, Tonnie en Ine.

  • 30 September 2006 - 18:29

    Paul En Ellen:

    Hey die L10,

    Wauw het ziet er allemaal mooi uit, en het idee dat je niets moet en alleen maar leuke dingen kunt plannen. Best wel een beetje jalours. Geniet er maar lekker van je hebt het verdient.
    We blijven je volgen zoals belooft.

    Groetjes Paul en Ellen

  • 01 Oktober 2006 - 10:57

    Harry Verstegen:

    Hoi Leontien
    Hoe gaat het met je ?
    In Mill z'n gangetje
    De groetjes van Harry en Maria

  • 02 Oktober 2006 - 18:11

    Mayke:

    Ha die L10, gaaf die foto's wat moet het dan wel niet zijn als je de kaders eraf haalt en erin rond loopt. GENIETEN!!. Hier gaat alles zijn gangetje, het begint al een beetje herfst te worden, overal eikels. hihi.
    Je moet wel wat losser op de foto als je zo'n rondtour gaat maken, deze is wel wat strak. Maar je hebt de tijd, even voor de spiegel oefenen dus. Verder doe je het goed denk ik zo te horen dus ga vooral door.
    Een megaknuffel van mij... Mayke

  • 02 Oktober 2006 - 18:30

    Sjors:

    heey leuke fotos ik heb ze met oma bekeken en ik kijk met jou mee oma gaat naar de polder met de kaart clup opa ook 3 dagen veel lol en de groetjes van sjors

  • 13 Oktober 2006 - 11:32

    Marlin En Fenne:

    eej tantetje!!! :p
    hoesie?? aan je coole foto's te zien wel goed!! :) Zo te zien geniet je tot je er bij neer valt!! Wij ook want we hebben vakantie!!!!:):):):) Fenne is nu bij mij en we hebben gekookt!! :O Heel mill aan de Diaree!! :p
    Hou ons op de hoogte en ENJOY!!!!
    Groetjes van Fenne en mij
    and a BIG KISS!!:P

    P.S. stuur me ff un mailtje!!

  • 13 Oktober 2006 - 11:33

    Nadia:

    :o

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Leontien en William

Sit back and relax!!!

Actief sinds 10 Aug. 2006
Verslag gelezen: 42
Totaal aantal bezoekers 39881

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 11 Januari 2017

Kia Ora

23 Augustus 2013 - 19 September 2013

L10@WdB Down Under again

11 December 2009 - 07 Januari 2010

L10 & WdB Down Under

19 September 2006 - 18 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: