arrived - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu arrived - Reisverslag uit Sydney, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

arrived

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

22 September 2006 | Australië, Sydney

Hi there,
eindelijk ben ik dan gearriveerd.
Ik wilde een avontuur, en dan krijg je ook een avontuur. Het begint met een uur vertraging. Dan wil ie landen in London, maar nee, we maken een doorstart en vliegen nog een rondje London. En dat voor hetzelfde geld! En omdat ik maar een uur heb om over te stappen, mis ik in London m'n vlucht naar Sydney. Je word dan wel netjes overgeboekt naar de volgende vlucht, maar ja die gaat pas om 23.00 uur!!! Dus 10 uur wachten. ik krijg een kamer aangeboden in het Heathrow Hilton, en een dinner voucher. OK, relax ik heb tenslotte vakantie. nog meer avontuur; we vliegen niet via Singapore, maar via Bankok!
Nix van de scoup gemerkt hoor.
Verder goede vlucht en donderdag 07.00 lokale tijd land ik helemaal down under in Sydney. eenmaal in m'n appartment eerst opgefrist en toen naar Josan's gewandelt.
it's only three blocks away. Josan is werken, maar Maureen, Mieke en Bonnie zijn thuis. Rond 1600 uur werd ik toch wel moe en ben even gaan liggen. Rond 2100 uur wakker. Toen enkele boodschappen gedaan en rond 02.00 uur toch maar weer gaan slapen en proberen in het ritme te komen. Dat lukt nu al aardig. M'n linker onderbeen is nog een beetje doof.
Ik werd om 0730 wakker, ben gaan ontbijten (dat doe je dus buiten de deur) en op zoek naar een internetcafe om jullie op de hoogte te houden. Ik denk dat iedereen om het uur heeft gekeken of er al nieuws was van deze black beauty.
Well, so far, so good. Het is hier at bondi schitterend weer. 25 - 30 graden.
Ga nu de familie maar weer eens opzoeken om te kijken wat we gaan doen.
Love you all.

  • 22 September 2006 - 05:59

    Corné:

    Ha wereldreiziger! Eindelijk een berichtje. Ik dacht al waar blijft ze. Goed te lezen dat je heel bent aangekomen. Maak er een geweldige tijd van!

  • 22 September 2006 - 06:09

    Nadia:

    he hoe is ie??
    met mij goed!!
    en met jou??
    ik mis je
    groetjes nadia :p:p

    p.s. gelukkig een goede vlucht gehad

  • 22 September 2006 - 18:15

    Marij:

    Ha die Lon
    Eindelijk op de plaats van bestemming, na een wel erg lange reis. Maar ja dat hoort ook allemaal bij het avontuur. Je hebt nu de tijd om uit te rusten en te genieten.
    Groetjes aan Maureen, misschien dat ze me nog kent.

  • 23 September 2006 - 07:45

    William En Loes:

    Hoi globetrotter
    Ben je daar eindelijk! Dan kan het genieten beginnen. Wendy de Bruyn wil je ook gaan volgen, ze is er een half jaar geweest, volgens mij en heeft misschien wat leuke tips voor je.

  • 23 September 2006 - 20:54

    Jolanda:

    hai Lonnie,

    Kei tof! Ik ben trots op je en geniet met volle teugen!

    Doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Leontien en William

Sit back and relax!!!

Actief sinds 10 Aug. 2006
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 39865

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 11 Januari 2017

Kia Ora

23 Augustus 2013 - 19 September 2013

L10@WdB Down Under again

11 December 2009 - 07 Januari 2010

L10 & WdB Down Under

19 September 2006 - 18 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: