daar gaat ie dan - Reisverslag uit Mill, Nederland van Leontien en William - WaarBenJij.nu daar gaat ie dan - Reisverslag uit Mill, Nederland van Leontien en William - WaarBenJij.nu

daar gaat ie dan

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

19 September 2006 | Nederland, Mill

wakker!
ben toch een beetje onrustig en bang dat ik iets vergeet. Van de andere kant denk ik: niet te veel inpakken, daar kun je ook vanalles kopen! Maar ja..........
het is nu zo half zes en dan staan Conny en Marij op de stoep om mij weg te brengen naar Schiphol. Om 10.50 uur vertrekt het vliegtuig naar London. In London stap ik over op de grote vogel van Qantas Airlines en dan begint m'n 20 uur durende reis naar Sydney. Het is maar goed dat ik een paar boeken kado heb gekregen en een aantal zakken drop. zo zit ik m'n tijd wel uit.
Nou, tot zover m'n laatste berichtje vanuit de Domeinenstraat. Het vliegverslag wat hierna volgt is vanuit Sydney. zal wel donderdag worden met 8 uur tijdverschil en een jetlag.
gr. Leontien

PS. Was toch nog even gezellig op de kermis maandagmiddag wah. see you.........

  • 19 September 2006 - 09:05

    Yves:

    he he ,
    heel mooie fotos van ed en bikkel en oek van ona natuurlijk,
    heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
    plezier
    gr yves en manja

  • 19 September 2006 - 10:07

    Marij:

    Zo wij zijn weer thuis van Schiphol en jij bent nu ongeveer in Londen. Ik was daar straks kei trots op jou zo alleen in die rij voor de douane. Zet 'm op.

  • 19 September 2006 - 17:16

    Jan Peters:

    Als je dit leest ben je hopelijk al weer veilig geland. Als je ergens een
    mooie pin (speldje met een knopje achter) Wil je die dan een paar voor me meebrengen, De kosten vergoed ik later wel

    Jan van Miet en Hent

  • 20 September 2006 - 06:55

    Sjors:

    veel plezier en veel lol ik hoop dat het leuk word
    groetjes sjors

  • 20 September 2006 - 08:19

    Julian:

    Heel veel plezier.

    Goede reis gehad?

    kus Julian

  • 20 September 2006 - 11:58

    Maarten Witkamp:

    L10, ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je veilig en gezond aangekomen bent! Wellicht zien we elkaar in Nieuw-Zeeland, zit van 11 december tot 8 januari ook op deze 2 (nu al) fantastische eilanden!! Ik ben nieuwsgierig naar alle verhalen!

  • 20 September 2006 - 12:40

    Mayke:

    Nu ben je dan weg.... toch gek, hoef ik niet te kijken ofdat je thuis bent als ik langs je huis kom. Nu kijken ofdat alles nog goed is. ik hoop dat als je uit het vliegtuig bent gestapt je niet al groen en blauw ziet van al die dropjes. Het komt er nu op aan... GENIET met GROTE LETTERS.

  • 20 September 2006 - 16:18

    Carlijn:

    Heej Leontien
    Heel veel plezier daar!
    groetjes Carlijn
    ps. Kei mooi gemaakt deze site

  • 20 September 2006 - 18:43

    Nadia:

    hallo tante leontien hoe is ie daar me mij goed en met jou groetjes nadia

  • 20 September 2006 - 18:46

    Sjors:

    mijn email is sjorsvanhal




    hotmail.com

  • 21 September 2006 - 11:09

    Conny:

    Ik hoor dat je veilig geland bent, weliswaar na
    de nodige uren vertraging !
    Even bijtanken en dan be-
    ginnen met je avontuur !
    Groetjes Conny en de
    drie musketiers.

  • 21 September 2006 - 13:42

    Marietje En Tienie:

    wij wensen jou heel veel plezier wij lezen ook jou site groetje

  • 21 September 2006 - 13:45

    Ralf Hermsen:

    Hallo Leontien,

    Heel veel plezier en veel geluk de komende maanden (komt vast wel goed daar) pas op voor de kangaroes!

    Grt Ralf


  • 21 September 2006 - 15:35

    Marlin:

    Eej tantetje hoew isie in het verre zuiden??? :p heppie al een beetje uitgeslapen?? of ben je nog gejatlagt?! heb je al kangeroetjes gezien? en geshopt in Sydney? da wil ik wel allemaal weete he!!! :):p want jij zit wel lekker in the sun but i am nog still hier!!! ;) very mutch plezier en al lot of kisses!!! groetjes xxxxxx van your favorit nichtje marlin!!!!!!

    PS xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!

  • 21 September 2006 - 15:39

    Marlin:

    PPS im proud op je!!!!!!
    grtjs marlin :p

  • 21 September 2006 - 15:42

    Nadia:

    he hallo tante leon10 ik moes effe wa sturen

    groetjes nadia!!!:p :p

  • 21 September 2006 - 20:17

    Katja:

    Tijd voor jezelf en dat in een geweldig mooi land! Met een beetje pech wil je niet meer terug....maak er iets moois van! Good on ya!

  • 21 September 2006 - 21:44

    Peter:

    Ga maar lekker genieten meid en vergeet ff de kl.... tijd. maar ga niet te ver down under.
    Heel veel plezier daar.Leuk idee zo'n site.
    gr peter

  • 21 September 2006 - 21:45

    Peter:

    Ga maar lekker genieten meid en vergeet ff de kl.... tijd. maar ga niet te ver down under.
    Heel veel plezier daar.Leuk idee zo'n site.
    gr peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mill

Leontien en William

Sit back and relax!!!

Actief sinds 10 Aug. 2006
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 39880

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 11 Januari 2017

Kia Ora

23 Augustus 2013 - 19 September 2013

L10@WdB Down Under again

11 December 2009 - 07 Januari 2010

L10 & WdB Down Under

19 September 2006 - 18 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: