exploring Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu exploring Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Leontien en William - WaarBenJij.nu

exploring Melbourne

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

07 Oktober 2006 | Australië, Melbourne

afgelopen 3 dagen Melbourne onveilig gemaakt. Veel oude en nieuwe gebouwen door elkaar. Wel apart. vrij vlak, een beetje heuvelachtig zoals in San Francisco. Ook rijden hier trammen. Victoria market is wel een heeeeele grooooote markt 3 x per week. heel veel groente en fruit en een soort van vaste kraampjes, overdekt waar je dan diverse delicatessen kunt kopen zoals chocolade of kaas. Natuurlijk ook eetgelegenheden (food square heet dat hier) Vandaag met de fiets door de stad gesjeest, en langs het strand.
Morgen staat de bus om 06.30 klaar om middels een 3-daagse tour naar Adelaide te gaan. Het blijkt dat 6 van de 16 mensen van de vorige trip hier ook weer mee mee gaan.
Verder weinig nieuws, rustig aan gedaan.
Volgende berichtgeving vanuit Adelaide.
see ya.
Leontien

  • 07 Oktober 2006 - 17:24

    Nadia:

    hoi tanteleon10 hoe gaat het met jou met mij gaat het goed het is wel leuk daar waar jij nu bent ik mag dadelijk naar belle perez en wist je al dat we diddl verkopen je weet wel die blaadjes die ik spaar en er is iets nieuws maylo en friends dat is het zelfde als diddl alleen anderen figuren maar ik blijf natuurlijk diddl sparen maar ik blijf je missen groetjes nadia!!:p:p

  • 08 Oktober 2006 - 09:53

    Riek Gerit:

    hoi leontien

    bedankt voor de mooie
    kaart.en nog veel plezier.

    groetje uit zeeland

  • 08 Oktober 2006 - 10:19

    Mien Nabuurs:

    Hallo L10. Heb gekeken wat je aan het beleven bent. Mooi Avontuur, geniet ze!!

  • 08 Oktober 2006 - 18:47

    Sjors:

    ik zit nu net bij tromelen ik speel nu drumstel is kij gaaf
    en daar is het ook kij gaaf oma en opa zijn trug van de polder ze zijn naar een openlucht museum en een park met dieren wij ga met de herfst vakansie ook maar dat hoor je wel ik hou de sait
    bij groetjes sjors

  • 08 Oktober 2006 - 18:51

    Marietje En Tinie:


    wij houden het ook bij
    mooie fotos

    groetje marietje en tinie

  • 09 Oktober 2006 - 16:34

    Noud:

    hoi hoe ist bij jou

  • 09 Oktober 2006 - 17:54

    Marij:

    Ha die leon10
    Wow hey die foto's het ziet er geweldig uit. Ook zo schoon allemaal. Is dat echt zo,of lijkt dat maar op de foto's. Wel gezellig in zo'n hostel knus dicht bij elkaar slapen allemaal.

    geniet ze.

  • 09 Oktober 2006 - 18:47

    Piet En Marie-Louise:

    Ook ik raak verslaafd aan jou avonturen in Australie
    Geniet er van. Groetjes Piet en Marie-Louise

  • 10 Oktober 2006 - 18:50

    Henriette Klaassen:

    hoi leontien!

    we hebben net alle berichtjes en foto's zitten kijken. Geweldig zeg!
    Geniet van al dat moois daarginds.
    Nog heel veel plezier
    Groetjes,
    Peter, Henriette, Renee, Sophie en Hugo (en ook van tante Mien)

  • 11 Oktober 2006 - 16:11

    Puckje:

    Wauwwwwww, wat ben jij goed bezig zeg!!! Gaaf, ik hou je in de gaten, we blijven mailen, als ik de kans krijg om samen met jou de boel daar onveilig te maken, doe ik het! (kan alleen nog niet beloven ivm studie :-( )
    Veel plezier en geniet NIET met mate!!!!
    dikke knuffel offehhh big hugs??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Leontien en William

Sit back and relax!!!

Actief sinds 10 Aug. 2006
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 39884

Voorgaande reizen:

12 December 2016 - 11 Januari 2017

Kia Ora

23 Augustus 2013 - 19 September 2013

L10@WdB Down Under again

11 December 2009 - 07 Januari 2010

L10 & WdB Down Under

19 September 2006 - 18 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: