Happy New Yeaaaaaaaar - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu Happy New Yeaaaaaaaar - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu

Happy New Yeaaaaaaaar

Door: Leontien

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

05 Januari 2007 | Nieuw Zeeland, Taupo

Hallo allemaal,
Kia Ora from Taupo, down under, New Zealand
Summer is arrived.............
Eindelijk mooi weer!!!

nog even een verlate nieuwjaarswens, maar ik moest op de dvd wachten.

Het was een bewogen jaar, afgelopen jaar.
Daarom heb ik besloten om het nieuwe jaar ook vol beweging in te zetten..............

voor iedereen een GEZOND en vooral GELUKKIG maar ook een AWESOME en WICKED 2007 !!!!!

• 06 Januari 2007 - 11:16

Peter V L:

Hallo L10,
    Van deze zijde ook een gelukkig,liefdevol en gezond 2007. En ik zie dat je toch ook weer met beide voetjes op de grond gekomen bent. Maar hou de beweging er wel in.
    Groetjes,
    Peter

• 06 Januari 2007 - 13:23

Lia:

Hoi Leontien,ook een heeeel gelukkig en gezond 2007, we maken er iets van, had je geen hoogtevrees?

• 07 Januari 2007 - 15:06

John:

Zijn weer terug van tsjechie. Voor jou ook een heeel gelukkig 2007.
    Zien elkaar weer binnenkort.

• 07 Januari 2007 - 21:15

Maike:

Hai Leontien, Ik heb je even niet gevolgd via internet. Nu even weer je verhalen en foto's gelezen. Wauw, ik ben helemaal onder indruk van jouw avonturen. Je maakt super gave dingen mee, en steeds weer ontmoetingen met al die verschillende (leuke) mensen.
    Trouwens de foto's zijn erggg mooi.
    Voor jou ook een fantastisch jaar, al goed begonnen in het warme bad met gezelschap....
    Hier is alles prima, nog een nieuwtje: ik ga per eind januari stoppen bij Bounce en iets anders doen.
    Veel plezier nog daar!

groet, Maike en de kids from St. Agatha.

• 11 Januari 2007 - 09:44

Jolanda En Mat:

Hai Leontien
    Nog de allerbeste wensen voor het jaar 2007, hopelijk een jaar met veel geluk, liefde en natuurlijk gezondheid.
    Het is niet voor te stellen dat er alweer bijne 4 maanden voorbij zijn. Time flighs when you have fun.
    Tot gauw Jolanda en de rest v.d. family

• 11 Januari 2007 - 14:33

Jan En Wilma:

hoi leontien , de tijd schiet alweer op voor jou daar.kom maar weer snel terug naar het op dit moment stormachtig en
    natte nederland .tot dan