YES!! - Reisverslag uit Tongariro, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu YES!! - Reisverslag uit Tongariro, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu

YES!!

Door: WdB & L10

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

30 December 2016 | Nieuw Zeeland, Tongariro

Kia Ora from New Zealand,

gelukt!!! 27 december hebben we dan toch de Tongariro crossing kunnen lopen. Een track van 19 km tussen 2 vulkanen door: mount Ngauruhoe en Mount Tongariro. We hebben er 7 uur over gedaan. En wat was het mooooooi! Op zich zwaar, maar zeker te doen. Als je even bij moet komen, ga je gewoon even stil staan en kijk je om je heen en dan kan ie weer! Afdalen is zeker zo zwaar vind ik. Na 2-3 uur voel je je bovenbenen wel. Moe maar voldaan lag ik (L10) om 20.30 in mn bedje.
De dag erop weer retourtje Upper Hutt en nog een heel erg leuke avond met de fam gehad.
29 december stond de overtocht naar het zuidereiland met de ferry.
We zijn nu in Nelson en hebben vandaag door het Abel Tasman national Park gewandeld. Je kunt er alleen komen met een watertaxi. Die heeft ons bovenin afgezet en we hebben zo'n 8 km gewandeld om vervolgens weer opgehaald te worden in een andere baai GEWELDIG mooie witte stranden en een oh zo blauwe Tasmanzee.
We kunnen erg slecht internetten hierro. En foto's Uploaden gaat zeer langzaam of niet. Dus we kijken of het lukt en anders houden jullie die tegoed.
Ik schaam me bijna om te zeggen hoe frustrerend dat is. Wat zijn we er toch aan gewend wah, dat internetten, appen enz.
Zo......we zijn voor nu weer even "bijverteld".
See Ya

• 30 December 2016 - 19:08

Marijke:

Hey Leontien en William,
    Wat een mooie verhalen! en fijn om ook je familie weer gezien te hebben. Jullie een heel fijne jaarwisseling en GENIET!! Ons Emily past op jullie "Kiendje"!

• 31 December 2016 - 11:07

Lilian:

Hoi Leontien en William,
    Geweldig om jullie reisverslag te lezen.
    En al op heel speciale plekken geweest. Geniet nog van deze prachtige reis.
    Wensen we jullie in alle opzichten een heel goed 2017!!!
    Groetjes uut Kuuk.

• 31 December 2016 - 19:42

Henny:

Hallo Leontien en William,
    De beste wensen en een heel gezond 2017.
    Wat een prachtige verhalen en de foto's gaan we zeker nog wel een keer zien.
    Geniet er nog van,
    Lieve groetjes Henny

• 02 Januari 2017 - 15:06

Alda:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen.
    Happy Newyear en geniet er verder nog van.

XX Alda