vliegen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu vliegen - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu

vliegen

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

14 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Kia Ora,
Inmiddels al een dagje in Auckland. Het is toch wel weer lang zitten als je eenmaal in het vliegtuig zit. 12 uurtjes naar Singapore en dan nog eens 10 uurtjes naar New Zealand. De tijd is niet het probleem vind ik. spelletje, filmpje, beetje dutten, boekje lezen, muziekje erbij. Maar op een gegeven moment wil je een andere kont! :) Je kunt alleen maar zitten. met je benen naar beneden. gewoon één houding!! We zeuren verder niet...we hebben het er voor over.
dinsdagnacht plaatselijke tijd 23.30 landde we op nz-bodem. TAXI...!! Toen WdB ook in wilde stappen zat de chauffeur daar al.........huh??? oh ja, other side!! En links rijden is ook weer ff wennen.
Na een goede nacht hebben we vandaag de stad bekeken. We komen tot de conclusie dat we al veel gezien hebben in de wereld. Alweer een sky tower......tja....wat doen we....we hebben allebei niet de behoefte om voor 35 euro bovenin te staan. Done that, seen that in Toronto and Sydney....
Toch maar ff de ogen gesloten en nu gaan we een restaurantje zoeken. Morgen onze camper ophalen zodat het avontuur echt kan beginnen.

• 14 December 2016 - 08:47

Sonja:

Heee lieve mensen...
    Fijn dat de reis goed gegaan is!!
    En met een paar dagen ben je met je eigen kont ook weer tevreden denk ik zo!

• 14 December 2016 - 08:49

Bob Relleke:

Hallo luitjes,

Fijn dat jullie goed op de begin bestemming zijn aangekomen.
    We zullen jullie met veel plezier volgen.
    We wensen jullie heel veel plezier en een behouden reis.

Groetjes Bob en Marijke en vooral de nederige groeten aan Sir William !!!