...en nog een keer!! - Reisverslag uit Tongariro, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu ...en nog een keer!! - Reisverslag uit Tongariro, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu

...en nog een keer!!

Door: wij weer

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

26 December 2016 | Nieuw Zeeland, Tongariro

Die ene wandeling die de volgende dag op het programma stond is ook geskipt; koude en regen. we zijn doorgereden naar Upper Hutt. Daar woont familie van L10. Het was erg leuk om hen weer te ontmoeten! Ik wist de weg nog net zo goed. haha. terwijl het toch 10 jaar geleden is. De dag voor kerst zijn we in Wellington geweest, dat is vlakbij Upper Hutt. We konden mooi met n paar brabantse dutchies meerijden heen en zijn met de trein teruggegaan naar Upper Hutt. En toen was het kerst. We zijn bij de familie uitgenodigd voor het ontbijt. Een heeele gezellige dag gehad die dus al begon met champagne!! En vandaag is het in NL 2e kerstdag, maar dat kennen ze in NZ niet. Hier heet het boxing day. Alle winkels hebben grote uitverkoop. Het weer is iets beter. Na eerst geïnformeerd te hebben bij de i-site van Tongariro National Park hebben we besloten om terug te rijden om alsnog de crossing te lopen morgen. We worden om 07.00 opgehaald, dus dat is vroeg naar bed vanavond!!. jullie beginnen aan tweede kerstdag......wij zeggen WELTERUSTEN......word vervolgd!!
cheers

• 26 December 2016 - 13:49

Marleen Van Eeden :

Hoi Leonie en William , geniet ervan en nog een mooi reis ,fijne jaarwisseling hopelijk beter weer.
    Groetjes van uit het kikkerlandje

• 26 December 2016 - 19:48

Mayke:

Dan hoop ik dat het nu wel doorgaat...3x is..
    Succes en geniet, dan hebben wij ook weer wat te lezen ;p

• 28 December 2016 - 15:00

Marij:

Ik lag een paar verslagen achter, maar dat is ook wel weer leuk om het vervolg meteen te kunnen lezen. Ik ben idd ook benieuwd of jullie grote wandeltocht nog is doorgegaan. ik kan zelfs de rotte eierenlucht bijna ruiken. Ik ken dat wel, in Bali op de vulkaan rook het ook zo. Leuk dat je weer bij je familie bent geweest L10. Geniet er in ieder geval van. Groetjes