up north - Reisverslag uit Kaitaia, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu up north - Reisverslag uit Kaitaia, Nieuw Zeeland van Leontien en William - WaarBenJij.nu

up north

Door: L10 en WdB

Blijf op de hoogte en volg Leontien en William

16 December 2016 | Nieuw Zeeland, Kaitaia

Kia Ora,
Zo, ondertussen dus de camper opgehaald en de eerste boodschappen gedaan zodat we onze reis kunnen beginnen. De eerste halteplaats was Whangarei, zo'n 180 km boven Auckland. Camping gevonden en geïnstalleerd zodat we de camper eens goed konden verkennen, we snappen alles! Geen last van de jetlag maar toch vroeg naar bed en weer vroeg wakker, beide heerlijk geslapen! En door......
Een tussenstop gemaakt in Paihia, prachtige baai daar, ook wel bekend als de Bay of Islands, ene Thomas Cook heeft het schijnbaar ooit zo genoemd. We staan nu in Waipapakauri Beach. Zo heet het nu eenmaal......
Dit is een gedeelte van 90 mile beach, een strand dat start helemaal in het noorden en eindigt waar we nu zijn. Morgen rijden we naar Cape Reinga, het meest noordelijke punt van Nieuw Zeeland waar de Tasmanzee en de de Grote oceaan elkaar ontmoeten.
Instappen aan de verkeerde kant staat 2 tegen 1 :)
tot wirres wah

• 16 December 2016 - 15:24

Bob:

Hoi luitjes,

Wat een geweldig avontuur gaan jullie tegemoet.
    De foto's zeggen al veel van het prachtige landschap.
    Vertel de volgende keer, ook iets over het weer en het huidige klimaat daar, ben ik erg nieuwsgierig naar.
    Goede reis en geniet er van.
    Groetjes Bob en Marijke.

• 18 December 2016 - 19:47

Marij:

Heerlijk, nu is het dan toch echt begonnen. Geniet ervan.
    En eh ... Die verkeerde kant komt wel goed. Groetjes van ons

• 18 December 2016 - 20:10

Marijke:

Jullie hebben er lang op moeten wachten, maar dat is het zo te zien waard! Wow mooie foto's al! Geniet er samen van!